Reklama2004-12-21
0

Nowy nośnik reklamy mobilnej

Agencja New Communications Sp. z o.o. przygotowała kampanię pilotażową, która jest inauguracją nowego nośnika reklamowego o nazwie you-AD

you-AD to reklama na tylnych szybach taksówek, wprowadzona przez szwajcarską firmę Business Development Partners Ltd.

Reklama promuje nowy nośnik oraz informuje o zmianie numeru korporacji MPT z 919 na 9191. Kampania w Warszawie potrwa  do 31 stycznia 2005 r. i obejmie ponad 800 taksówek.

Badania przeprowadzone przez NFO World Group pokazują, że mobilna reklama zewnętrzna jest 12 razy bardziej skuteczna niż billboard stacjonarny. Taki system reklamy może być efektywnie wykorzystany w określonym miejscu i czasie.  Reklama „podąża” za grupą docelową.

Dotychczas na terenie Szwajcarii i Niemiec przeprowadzono ok.  80 kampanii o wysokiej efektywności, które spotkały się z ogromną popularnością. „you-AD” daje możliwość przeprowadzenia kampanii lokalnych w każdym z 10 największych miast Polski, jak również ogólnopolskich.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas