Reklama2006-11-22
0

Nowy produkt na rynku badan ekspozycji reklamowych

Firma HBK-monitoring uruchomiła badania ekspozycji marek i produktów w gazetkach promocyjnych hipermarketów i sieci handlowych ogólnobranżowych i RTV AGD.

Od października w monitoringu są gazetki 28 sklepów sieciowych. Dostępne dane zawierają m.in. nazwę producenta, marki, produktu, kategoryzację branżową, nazwę sklepu, powierzchnię reklamową (w odniesieniu do całej strony gazetki) oraz wartość reklamową ekspozycji (według metodologii własnej HBK).
 
TOP10 producentów prezentowanych w gazetkach promocyjnych hipermarketów i sieci ogólnobranżowych w październiku przedstawia się następująco:
 
Zobacz tabelę>MASTER FOODS3,48302 532,73 zł

(Łączna powierzchnia - łączna ilość stron w monitorowanych gazetkach)

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas