Telewizja2010-11-12
8

Nowy program Anny Popek przegrywa z konkurencją

Nowy program Anny Popek - „Strefa gwiazd”, emitowany w niedzielne poranki w TVP 2, ogląda średnio 793 tys. widzów. To mniej niż w tym paśmie mają konkurencyjne stacje.

Po pięciu odcinkach nowy program Anny Popek "Strefa gwiazd" ma 10,68 proc. udziału w grupie 4+ (przed rokiem TVP 2 miała w tym paśmie 15,23 proc. udziału w rynku) oraz 9,72 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie dla portalu Wirtualnemedia.pl.
 

Zobacz tabelę



TVP 2 w trakcie emisji „Strefy gwiazd”
przegrywa z konkurencją. Na pierwszym znalazła się Telewizja Polsat z 1,17 mln widzów i 16,1 proc. udziału w rynku a tuż za nią TVN i TVP 1. 

Zobacz tabelę



Nową propozycję programową TVP 2 oglądają głównie kobiety
, widzowie powyżej 45 roku życia oraz mieszkańcy wsi. 

Zobacz tabelę


„Strefa gwiazd” to podsumowanie wydarzeń tygodnia z życia gwiazd, mody oraz imprez. Magazyn prowadzony przez Annę Popek jest obecny na antenie od 10 października br. (emisja w niedziele o 9.05).

Autor:ks

Więcej informacji:Anna Popek, Strefa gwiazd

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas