Reklama2006-07-13
0

Nowy program samplingowy do młodych rodzin

Firma Present-Service S.A. wprowadza od września br. nowy, regularny program samplingowy dla młodych rodzin 'Mam 6 miesięcy'.

Jest to pierwszy program w Polsce skierowany do takiej grupy docelowej. Ideą jest przesłanie drogą pocztową (tradycyjny mailing pocztowy) na adres matki bezpłatnego pakietu zawierającego materiały reklamowe o produktach i usługach dla matki, dziecka i całej rodziny. Grupę docelową stanowią rodzice dzieci 6-miesięcznych, mieszkający w miastach. Przesyłka zawierać będzie list informacyjny oraz materiały reklamowe różnych firm: próbki produktów, ulotki, katalogi itp. Dzięki programowi „Mam 6 miesięcy” Present-Service gwarantuje dotarcie do 80% grupy docelowej (dzieci w wieku 6 m-cy), podano  w komunikacie.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas