Prasa2005-10-07
0

Nowy projekt B2B gazety "Fakt"

"Faktostory" - najnowszy projekt B2B gazety "Fakt" - to kampania reklamowa, która prezentuje dziennik jako lidera rynku prasowego.

"Faktostory" jest cyklem komiksów przedstawiających oryginalne, zabawne scenki. W dowcipnych historyjkach biorą udział znani ludzie branży mediowej.

- Celem kampanii jest umacnianie pozytywnych, przyjaznych relacji Biura Reklamy 'Faktu' oraz samego 'Faktu' ze światem mediów i reklamodawcami - czytamy  w komunikacie.

Kampania  wystartowała 5 października na łamach pisma branżowego Media & Marketing. Kolejne odcinki  publikowane są celowo na ostatnich stronach magazynu - w dziale Ludzie: W kręgach, poświęconych zwykle relacjom z imprez mediowych, jako przekaz lekki w formie, budzący pozytywne skojarzenia.

Kampania została przygotowana przez agencję Euro RSCG 4D.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas