Reklama2003-08-19
0

Nowy prom pod nową banderą

Agencja Moby Dick przygotowała nową kampanię reklamową dla Polskiej Żeglugi Bałtyckiej

Agencja Moby Dick przygotowała nową kampanię reklamową dla Polskiej Żeglugi Bałtyckiej. Kampania rozpoczęta w połowie lipca, ma charakter zarówno produktowy, jak i imaegowy. Przekazy reklamowe informują o wprowadzeniu do eksploatacji zakupionego przez PŻB promu o nazwie "Scandinavia", który kursuje z Gdańska do Nynashamn w Szwecji. W kampanii wykorzystano prasę regionalną oraz radio RMF FM.

- Przy okazji kampanii dokonaliśmy restylizacji logo Polskiej Żeglugi Bałtyckiej. Poprzednie funkcjonowało od prawie 20 lat. Nowe, bardziej nowoczesne, można już zobaczyć na nowym promie i w reklamach prasowych. Stopniowo będzie również wprowadzane do wszystkich materiałów promocyjnych - mówi Tomasz Jędrzejczak, dyrektor Biura Obsługi Klienta.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas