PR2009-03-20
0

Nowy przewodnik PR na Śląsku

Na Śląsku startuje właśnie projekt edukacyjny skierowany doprzedsiębiorców - "PR, czyli co?". Za organizacje trzyczęściowegoprzewodnika wyjaśniającego rolę i znaczenie public relations wbiznesie odpowiada katowicka agencja Prime PR, Regionalna IzbaGospodarcza oraz redakcja Polski - Dziennika Zachodniego.

Pierwsza część wydawnictwa trafi do rąk przedsiębiorców wponiedziałek 23 marca 2009 roku. Przewodnik będzie dystrybuowanywśród firm zrzeszonych w RIG w Katowicach podczas kolejnychcomiesięcznych spotkań członkowskich. Poszczególne pytania iodpowiedzi zostaną opublikowane również na łamach dodatku gazetyPolska Dziennik Zachodni - "Śląska Marka".

Przewodnik został przygotowany w formie pytań i odpowiedzi. Śląscyprzedsiębiorcy dowiedzą się z niego między innymi o tym co zrobić,gdy do firmy zadzwoni dziennikarz, co to jest wizerunek firmy, anawet czy PR jest tani.

Autor:gk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas