Telewizja 2008-07-29
0

Nowy serial Jedynki przegrywa tylko z programami Dwójki

Emitowany w TVP 1 serial obyczajowy 'Apetyt na miłość' miał po trzech odcinkach więcej widzów niż nadawane w tym samym czasie programy Polsatu i TVN-u, ale przegrał z propozycjami TVP 2. Produkcja podniosła widownię stacji w porównaniu do analogicznego okresu ub.r.

Z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, iż pokazywany w niedziele o 18.25 serial po trzech epizodach miał średnio 1,27 mln widzów, 16 proc. udziału w grupie 4+ i 15,51 proc. w grupie 16-49.

Rok temu Jedynka cieszyła się w tym paśmie większą popularnością - oglądało ją 2,17 mln osób przy udziałach wynoszących 23,98 proc. (grupa 4+).

Zobacz tabelę


W paśmie nadawania "Apetytu na miłość" TVP 1 znalazła się na drugim miejscu wśród czterech głównych stacji telewizyjnych. Liderem była wtedy TVP 2, emitująca "Panoramę", którą wybierało 1,71 mln osób. Za Jedynką uplasowały się Polsat (gł. "Rodzina zastępcza plus" i "Liga światowa siatkówki"; 1,13 mln) i TVN (gł. "Niania"; 0,99 mln).

Zobacz tabelę


Serial najchętniej oglądają kobiety, widzowie powyżej 35. roku życia, mieszkańcy wsi i średnich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym.

Zobacz tabelę

"Apetyt na miłość" to 13 - odcinkowa współczesna opowieść obyczajowa, ukazująca losy dwóch młodych kobiet: Irminy i Joanny, które przez przypadek zamieszkują we wspólnym mieszkaniu. W rolach głównych występują Paulina Chruściel i Katarzyna Kaźmierczak.

Autor: pp

Więcej informacji: Apetyt na miłość

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas