Telewizja 2008-10-29
0

Nowy serial komediowy Dwójki wygrywa z konkurencją

Serial komediowy "U Pana Boga w ogródku", który TVP 2 pokazuje w sobotnie wieczory o 20.10, ma więcej widzów niż pozycje nadawane w tym czasie w konkurencyjnych stacjach i podnosi oglądalność Dwójki w stosunku do ubiegłego roku.

Trzy pierwsze odcinki serialu "U Pana Boga w ogródku" obejrzało średnio 3,31 mln osób przy udziale w rynku na poziomie 21,64 proc. w grupie 4+ i w 21,41 proc. w grupie 16-49. Dla porównania, rok temu w tym samym paśmie Dwójka cieszyła się nieco mniejszą popularnością - miała 3,18 mln widzów i odpowiednio 20,61 proc. i 18,98 proc. udziału - wynika z  danych AGB Nielsen Media Reserach przygotowanych na zlecenie Wirtualnemedia.pl.

W czasie emisji serialu TVP 2 jest liderem rynku telewizyjnego, minimalnie wyprzedzając TVN, która ma wtedy 3,25 mln widzów i nadaje "Nianię" oraz "Mam talent". Na dalszych miejscach plasują się: TVP 1 (3,15 mln; filmy fabularne oraz mecz piłki nożnej) i Polsat (2,84 mln; "Jak Oni śpiewają").

Z analizy profilu widowni "U Pana Boga w ogródku" wynika, że produkcję oglądają najchętniej kobiety, widzowie po czterdziestce, mieszkańcy wsi i osoby z wykształceniem podstawowym.

Oglądalność serialu "U Pana Boga w ogródku" odcinek po odcinku

Zobacz tabelę

Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisji serialu

Zobacz tabelę

Profil widowni "U Pana Boga w ogródku"

Zobacz tabelę

Autor: pp

Więcej informacji: Dwójka, U Pana Boga w ogródku

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas