Serial komediowy "U Pana Boga w ogródku", który TVP 2 pokazuje w sobotnie wieczory o 20.10, ma więcej widzów niż pozycje nadawane w tym czasie w konkurencyjnych stacjach i podnosi oglądalność Dwójki w stosunku do ubiegłego roku.
Trzy pierwsze odcinki serialu "U Pana Boga w ogródku" obejrzało średnio 3,31 mln osób przy udziale w rynku na poziomie 21,64 proc. w grupie 4+ i w 21,41 proc. w grupie 16-49. Dla porównania, rok temu w tym samym paśmie Dwójka cieszyła się nieco mniejszą popularnością - miała 3,18 mln widzów i odpowiednio 20,61 proc. i 18,98 proc. udziału - wynika z danych AGB Nielsen Media Reserach przygotowanych na zlecenie Wirtualnemedia.pl.
W czasie emisji serialu TVP 2 jest liderem rynku telewizyjnego, minimalnie wyprzedzając TVN, która ma wtedy 3,25 mln widzów i nadaje "Nianię" oraz "Mam talent". Na dalszych miejscach plasują się: TVP 1 (3,15 mln; filmy fabularne oraz mecz piłki nożnej) i Polsat (2,84 mln; "Jak Oni śpiewają").
Z analizy profilu widowni "U Pana Boga w ogródku" wynika, że produkcję oglądają najchętniej kobiety, widzowie po czterdziestce, mieszkańcy wsi i osoby z wykształceniem podstawowym.
Oglądalność serialu "U Pana Boga w ogródku" odcinek po
odcinku
Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisji
serialu
Profil widowni "U Pana Boga w
ogródku"