Internet2003-01-10
2

Nowy serwis o2.pl - Kafeteria

4 grudnia w polskiej sieci wystartował nowy serwis portalu o2.pl - magazyn kobiecy Kafeteria (www.kafeteria.pl, www.kafeteria.o2.pl). Dedykowany jest on kobietom poszukującym w sieci dobrej publicystyki oraz praktycznych porad z zakresu zdrowia i urody. Serwis wyróżnia ciepła, aczkolwiek nieinfantylna, szata graficzna.

W redakcji Kafeterii nad tekstami i materiałami pracuje obecnie 7 osób, w tym 2 "korespondentki" zagraniczne (Nowa Zelandia i Irak-USA). Oferta magazynu jest zróżnicowana - od artykułów na tematy społeczne i kulturalne (dział Przy kawie) poprzez urodę i zdrowie (dział Zdrowie i Uroda), recenzje książkowe i kinowe do osobistych "dzienników" (dział Na marginesie).

Oferta reklamy w magazynie kobiecym Kafeteria obejmuje standardowe formy reklamy (banner, button, top-layer), jak również rozwiązania wypracowywane z reklamodawcą (konkursy, obrandowanie serwisu lub poszczególnych działów) oraz kampanie łączone (reklama w Kafeterii plus mailing w o2.pl, komunikaty w Komunikatorze Tlen.pl). W grudniu z reklamy w Kafeterii skorzystało Vichy (produkt Oligo25; agencja Zentropy Partners).

W pierwszym miesiącu działalności (4-31 grudnia) na strony Kafeterii weszło 43 400 unique users (wg prognozy na styczeń: 56 000). Liczba wyświetleń stron Kafeterii w grudniu to 283 000. Serwis Kafeteria jest monitorowany przez system trackingowy Gemius.

MediaOne (www.mediaone.pl), operator portalu o2.pl i Komunikatora Tlen.pl, zapowiada kolejne premiery serwisów na kwiecień tego roku.

Autor:

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas