Internet2004-06-01
0

Nowy serwis PZU

Od 31 maja serwis internetowy największego polskiego ubezpieczyciela jest unowocześniony

Wprowadzone zmiany mają ułatwić nawigację oraz odświeżyć wizerunek PZU SA.

Nowy layout internetowego serwisu www.pzu.pl jest bardziej przejrzysty i nowoczesny. Szczególny nacisk położono na łatwy dostęp do oferty produktowej firmy oraz działu informacyjnego. Ten ostatni zawiera dwie kategorie informacji: Aktualności poświęcone bieżącym wydarzeniom, usługom i produktom firmy oraz Komunikaty prasowe, zawierający informacje dla mediów. Nowością będzie dział My w mediach, prezentujący najciekawsze artykuły prasowe dotyczące PZU SA lub branży ubezpieczeniowej.

Z myślą o ułatwieniu mediom dostępu do informacji o spółce, jak również dostarczaniu materiałów bazowych, fotograficznych i graficznych, PZU SA wprowadza rozwiązanie technologiczne Wirtualne Biuro Prasowe z aplikacją Media Komunikator opracowane przez netPR.pl.

Serwis cieszy się dużym zainteresowaniem internautów. W 2004 roku był odwiedzany średnio 32,5 tysiąca razy miesięcznie, a jego przeciętny użytkownik spędzał na surfowaniu po stronach PZU SA ponad 6,5 minuty.

Wprowadzenie odświeżonego serwisu spółki to pierwszy krok na drodze do realizacji wspólnego serwisu internetowego Grupy PZU. Aktualnie strony internetowe wszystkich spółek wchodzących w skład Grupy obsługuje firma Hypermedia.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas