Reklama2009-06-09
0

Nowy system komunikacji sieci telewizyjnej w hipermarketachCarrefour

Spółka PRN Polska wprowadziła w poniedziałek nowy systemkomunikacji swojej sieci telewizji in-store zlokalizowanej whipermarketach Carrefour.

Jak podano w komunikacie, nowa formuła telewizji ma być przedewszystkim narzędziem nawigacyjnym dla klientów sieci, któregogłównym zadaniem będzie informowanie i pomoc w podjęciu decyzjizakupowych. Jednocześnie ma ona stanowić platformę komunikacyjnąpomiędzy konsumentami, detalistą i reklamodawcami.

W ramach przeprowadzonych działań, komunikacja telewizji zostałazintegrowana z nawigacją wewnątrzsklepową hipermarketówCarrefour, zaprojektowany został też nowy logotypsieci.

Na potrzeby rebrandingu spółka PRN Polskaprzygotowała specjalną kampanię, która przez kilka miesięcy będzieemitowana na ekranach sieci in-store we wszystkich hipermarketachCarrefour.

Prace nad nowym systemem komunikacji tej telewizji trwały sześćmiesięcy i są wspólnym dziełem centrali PRN w San Francisco orazpolskiego oddziału firmy.

PRN Polska jest wspólnym przedsięwzięciem Premier RetailNetworks Inc., światowego lidera w zakresie wewnątrzsklepowychsieci telewizyjnych, oraz Grupy Polsat. Brokerem reklamowym PRNPolska jest Polsat Media.

Autor:pp

Więcej informacji:Carrefour, PRN Polska

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas