Prasa2004-04-29
0

Nowy szef marketingu Agory

Jarosław Matuszewski dyrektorem marketingu Czasopism Agory

 Od maja dyrektorem marketingu Czasopism Agory SA będzie Jarosław Matuszewski, do tej pory dyrektor marketingu "Gazety Wyborczej".

Powołanie osoby, która znakomicie orientuje się w specyfice "Gazety", oznacza możliwość ściślejszej współpracy pomiędzy wydawnictwami Agory - mówi szef pionu Czasopism Marek Jackiewicz. - Jestem przekonany, że jego doświadczenie i znajomość rynku prasowego pomogą nam w dalszym rozwoju naszych tytułów.

Jarosław Matuszewski związany jest z Agorą od 9 lat. Początkowo kierował zespołem promocji, a od 3 lat zarządzał marketingiem "Gazety".

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas