Reklama2004-08-16
0

Nowy szef marketingu Nokia Poland

Hanna Viita objęła stanowisko dyrektora marketingu w Nokia Poland

1 sierpnia 2004 roku stanowisko dyrektora marketingu w polskim oddziale Nokia objęła Hanna Viita. Przed przybyciem do Polski pracowała w siedzibie głównej Nokia w Espoo w Finlandii.

"Przyjazd do Polski to doskonała okazja do poznania naszej organizacji sprzedaży i wymiany doświadczeń pomiędzy regionalnymi i lokalnymi biurami Nokia. Działalność marketingowa Nokia na wszystkich rynkach opiera się na inspiracji, innowacjach i interaktywności. Cieszę się, że będę pracować z polskim zespołem i dalej rozwijać jego osiągnięcia marketingowe na polskim rynku. Nadal będziemy dążyć do podniesienia sprawności marketingowej i poziomu satysfakcji klienta, wykorzystując w tym celu odpowiednią ofertę handlową." -  powiedziała dyrektor Viita.

Hanna Viita pracuje w Nokia od maja 1999 roku i zajmowała różne stanowiska w dziale marketingu. Ostatnio kierowała zespołami zajmującymi się strategią marki i zintegrowanymi kampaniami marketingowymi, imprezami, strategią sponsoringu i działaniami w Internecie.

Do jej obowiązków w Nokia należały prace związane ze snowboardowym pucharem świata FIS, imprezami dla młodzieży, specjalistycznymi imprezami branżowymi i tworzeniem paneuropejskich planów działań medialnych. Jej zadaniem było także wprowadzenie na rynek interaktywnej gry multimedialnej Nokia Game, w której uczestniczył milion graczy z całego rynku europejskiego. W roku 2002 na Festiwalu Reklamy w Cannes Nokia Game zdobyła nagrodę Golden Lion Award.

Przed podjęciem pracy w Nokia Hanna Viita przez pięć lat była dyrektorem komunikacji marketingowej w Apple Computer w Finlandii, gdzie odpowiadała za realizację planów i strategii marketingowych oraz za komunikację.

Hanna Viita ukończyła Helsińską Szkołę Ekonomii i Zarządzania, studiowała w USA i Szwecji. Jej pasjami są taniec, sport i pisanie.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas