Reklama2008-04-06
0

Nowy szef marketingu w firmie Reporter

Z początkiem kwietnia 2008 roku dyrektorem ds. marketingu w firmieReporter został Marek Szostak.

Będzie odpowiadał kompleksowo za strategię marketingową firmy ijej egzekucję w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, ponadtobędzie kreował wszelkie działania marketingowe firmy tj.międzynarodowe kampanie reklamowe, akcje prosprzedażowe,crosbrandowe promocje, sesje zdjęciowe i inne.

Wcześniej Marek Szostak związany był z marką Reporter, pracowałna samodzielnym stanowisku jako Product&PR Manager. Posiadaponad 7 letnie doświadczenie w branży marketingowej, współpracowałmin. z takimi firmami jak Artman (marka House), Big Star, Era GSM,Polkomtel.

Marek Szostak jest absolwentem Wydziału Radia i TelewizjiUniwersytetu Śląskiego, ma 29 lat.

Autor:kk

Więcej informacji:Marek Szostak, Reporter

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas