Badania2006-01-16
0

Nowy typ badań w GfK Polonia

GfK Polonia chce badać efektywność działań PR-owo-sponsoringowych

Instytut GfK Polonia wprowadza metodologię badawczą, za pomocą której możliwe będzie zbadanie efektywności działań PR-owo-sponsoringowych, które do tej pory nie podlegały pomiarom i wycenie. Metoda ta łączy w sobie zarówno ilościowe, jak i jakościowe spojrzenie na wizerunek marki/firmy. Wskaźnik ilościowy pochodzi z badania opinii publicznej, natomiast badanie jakościowe obejmuje m.in. analizę zawartości mediów - podał Media&Marketing Polska.
 
- Metodologia ta z powodzeniem jest już stosowana przez instytut GfK na innych rynkach, w Polsce jest nowością - powiedział Maciej Siejewicz, public affairs & communications manager w GfK Polonia. Jego zdaniem metodologia ta jest bardzo istotna dla rozwoju rynku usług PR, którego projekty do tej pory nie były w żaden zaawansowany sposób wyceniane i mierzone. Badanie to będzie płatne, a jego realizacja odbywać się będzie na zamówienie konkretnej firmy.

Autor:Media&Marketing Polska

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas