Prasa 2007-11-28
0

Nowy tytuł Egmontu - High School Musical

29 listopada b.r. na rynku zadebiutuje pierwszy numer nowego magazynu dla nastolatek pt. High School Musical.

Czasopismo adresowane jest do dziewczynek w wieku 8-13 lat, wielbicielek serii filmowej emitowanej przez Disney Channel. Pierwszy numer dostępny będzie w sprzedaży przez dwa miesiące, później magazyn przejdzie na cykl miesięczny.

Egmont Polska planuje wydanie nowego tytułu w postaci miniserii. W każdym z numerów czytelnicy znajdą: plakaty z bohaterami filmu, zdjęcia i informacje o aktorach występujących w produkcji, a także ciekawostki, testy i materiały "behind the scenes". W kolejnych wydaniach zawartość wzbogacona zostanie o fotostory z kadrami filmowymi oraz szesnastostronicowy komiks.

hgjhgjhgjui

Nakład: 50 tys. egzemplarzy, objętość: 36 stron, cena: 3,90 zł.

Koszt strony reklamowej - 10 500 PLN (IV okładka), 8 250 PLN (strona wewnętrzna)

Magazyn HSM promowany będzie podczas cyklu eventów Disney Channel organizowanych w dniach 17 listopada - 16 grudnia w galeriach handlowych w 8 największych miastach Polski; reklamy nowego tytułu ukażą się w innych czasopismach wydawnictwa Egmont. High School Musical wspierany jest również programem książkowym - w październiku do księgarń trafiły dwie pozycje opowiadające historie znane z filmu.

High School Musical to film zrealizowany w studiu Disneya opowiadający o perypetiach uczniów amerykańskiej szkoły średniej. Musical cieszy się ogromną popularnością wśród młodych widzów w Wielkiej Brytanii i USA.

Autor: pr

Więcej informacji: Egmont, High School Musical

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas