Reklama 2009-02-06
0

Nowy tytuł obsługiwany przez Ad Concept

Zajmująca się sprzedażą reklam w prasie firma Ad Concept pozyskała nowego klienta. Została nim spółka Mediartis, wydająca magazyn "Dom z Pomysłem" dla sieci budowlanych hipermarketów Leroy Merlin.

Kierownikiem biura reklamy "Domu z Pomysłem" w strukturze Ad Concept została Anita Zugaj, która wcześniej pracowała w Acxiom Polska oraz w biurze reklamy wydawnictwa VFP Communicatons. Sprzedażą reklam w tym tytule zajmować się będzie cały, ośmioosobowy zespół Ad Concept.

"Dom z Pomysłem" to magazyn skierowany do osób budujących, remontujących lub urządzających mieszkanie oraz zainteresowanych oryginalnymi rozwiązaniami w zakresie aranżacji wnętrz. Pismo jest dostępne w punktach sprzedaży prasy, a także rozprowadzane w sieci Leroy Merlin.

Autor: pp

Więcej informacji: Ad Concept

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas