Na początku listopada Geofizyki Kraków wprowadziła nowy symbol firmowy oraz system identyfikacji wizualnej.
Podstawą dla zmian stała się filozofia marki, której głównym założeniem jest świadczenie wysokiej jakości usług geofizycznych, dbałość o środowisko i otwartość na potrzeby klienta. Projektowanie nowego systemu identyfikacji poprzedzone było także wnikliwą analizą firm konkurencyjnych, zarówno w kraju, jak i za granicą - podano w komunikacie.
- Dotychczasowe logo sprawdzało się doskonale przez wiele lat, oddając charakter naszej firmy. Uznaliśmy jednak, że świat komunikacji marketingowej zmienia się nieustannie i powinniśmy za nim nadążyć, dostosowując się do standardów nowoczesnego biznesu - mówi Leopold Sułkowski, Prezes Zarządu spółki.
Zadanie odświeżenia wizerunku firmy zostało powierzone agencji brandingowej Dragon Rouge. Kluczowy przekaz marki: słuchamy i jesteśmy elastyczni w działaniu, dlatego dopasujemy się do Twych celów i oczekiwań by razem odnieść sukces, znalazł odzwierciedlenie w nowym symbolu firmowym. Przedstawia on w nowoczesny, trójwymiarowy sposób domenę działania firmy - badanie wnętrza ziemi w poszukiwaniu złóż ropy, gazu czy wody. Skorupa ziemska, jako obiekt badany nie ma tajemnic - jest jak otwarta księga dla profesjonalistów z Geofizyki Kraków. Zielona, ekologiczna kolorystyka została utrzymana, ale wzbogacona o drugi jasny, technologiczny, nowoczesny kolor zielony - podano w komunikacie.