Reklama2012-08-20
0

Nowy wizerunek Monini reklamowany w telewizji i internecie (wideo)

W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa oliwy z oliwek Monini. Akcję wspólnie z firmą Monini Polska przygotowała agencja LoboSystem.

Kampania oliwy z oliwek Monini oprócz wzmocnienia wizerunku tej marki i jej sprzedaży ma na celu prezentację nowej ciemnozielonej butelki i etykiety produktów Monini. - Na nowej butelce oddaliśmy dekoracyjne tłoczenie w postaci naszej historycznej gałązki oliwnej, która poprzez wplecenie nazwy Monini symbolizuje wartości marki - opisuje Joanna Świątek, brand & trade marketing manager w Monini Polska. - Zamysł, jaki towarzyszył tej zmianie wizerunku, to unowocześnienie i odświeżenie dotychczasowego logotypu, przy zachowaniu tych elementów, które od zawsze stanowiły o jego charakterze - dodaje.

Kampania reklamowa - rozpoczęta 16 sierpnia, a zaplanowana do końca września - jest prowadzona w telewizji (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, Kuchnia+, informacyjno-rozrywkowe kanały tematyczne) oraz internecie (działania w mediach społecznościowych i na blogach kulinarnych). Za realizację aktywności w internecie odpowiada agencja LoboSystem.
 

Autor:tw

Więcej informacji:Monini

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas