Od połowy listopada br. rozpoczęła się kampania telewizyjna marki Appetita.
Kampania obejmuje emisję 8-sekundowych billboardów sponsorskich w dwóch wersjach, prezentujących przyprawy jednorodne marki Appetita oraz osobno - przyprawę Warzywna. W planie mediowym uwzględniono najpopularniejsze stacje telewizyjne: TVP1, TVP2 oraz TVN. Billboardy będą pojawiały się przed programami o największej oglądalności: m.in. serialami „M jak miłość”, „Moda na sukces”, „Klan”.
Kampania ma charakter wizerunkowy. W pierwszej wersji spotu reklamowego prezentowane są nowe opakowania przypraw marki Appetita, które zostały poddane refreshingowi. Natomiast spot reklamowy prezentujący przyprawę „Warzywna” ma na celu wzmocnienie wizerunku marki, a jego emisja jest ściśle związana z akcjami promocyjnymi w punktach sprzedaży.
Działania reklamowe skierowane są do kobiet lubiących gotować i ceniących sobie wysoką jakość produktów. Wybór programów dostosowany więc został do widowni zasiadającej przed telewizorami.
Organizacją kampanii zajmuje się Dział Marketingu firmy Ziołopex.
Emisja billboardów potrwa do grudnia.