Reklama2006-11-23
0

Nowy wizerunek przypraw Appetita

Od połowy listopada br. rozpoczęła się kampania telewizyjna marki Appetita.

Kampania obejmuje emisję 8-sekundowych billboardów sponsorskich w dwóch wersjach, prezentujących przyprawy jednorodne marki Appetita oraz osobno - przyprawę Warzywna. W planie mediowym uwzględniono najpopularniejsze stacje telewizyjne: TVP1, TVP2 oraz TVN. Billboardy będą pojawiały się przed programami o największej oglądalności: m.in. serialami „M jak miłość”, „Moda na sukces”, „Klan”.

Kampania ma charakter wizerunkowy. W pierwszej wersji spotu reklamowego prezentowane są nowe opakowania przypraw marki Appetita, które zostały poddane refreshingowi. Natomiast spot reklamowy prezentujący przyprawę „Warzywna” ma na celu wzmocnienie wizerunku marki, a jego emisja jest ściśle związana z akcjami promocyjnymi w punktach sprzedaży.

Działania reklamowe skierowane są do kobiet lubiących gotować  i ceniących sobie wysoką jakość produktów. Wybór programów dostosowany więc został do widowni zasiadającej przed telewizorami.

Organizacją kampanii zajmuje się Dział Marketingu firmy Ziołopex.

Emisja billboardów potrwa do grudnia.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas