Reklama2005-04-26
0

Nowy wizerunek Śnieżki

Agencja brandingowa Dragon Rouge opracowała strategię repozycjonowania marki Śnieżka oraz zaprojektowała nowe opakowania dla wszystkich produktów: farb i lakierów pod tą marką

Myśl przewodnia "Barwy na pogodny nastrój", na podstawie której została również przygotowana kampania reklamowa, komunikuje ekspertyzę marki, nie tylko w białych farbach, ale również w szerokiej ofercie farb kolorowych wysokiej jakości Śnieżka Max i ma na celu ogólne podniesienie wizerunku marki.

Agencja opracowała także architekturę marki oraz całosciowy system prezentacji jej szerokiego portfela produktów. Odświeżeniu  uległ logotyp marki Śnieżka, by podkreślić nowoczesność i dynamikę działania firmy. Opakowania zmieniły swój wygląd w sposób rewolucyjny. Wprowadzono unikalny system piktogramów dla poszczególnych linii produktowych i zastosowano bogatą kolorystykę.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas