Reklama2004-05-28
0

Nowy wizerunek soków Clippo

W czerwcu rusza kampania reklamowo-promocyjna Clippo

Aronia S.A., producent soków owocowych i warzywnych, z końcem maja wprowadza na rynek innowacyjne opakowania marki CLIPPO. Nowością jest niezwykły, geometryczny kształt kartonika, jego wyrazista kolorystyka i poręczna zakrętka.

W czerwcu rusza kampania reklamowo-promocyjna wspierająca nowe opakowania produktów. Wizerunek nowych kartoników CLIPPO pojawi się na 1100 billboardach w 15 największych miastach polski, m.in. w Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie i Szczecinie. Akcje degustacyjne i liczne animacje prowadzone będą w największych hipermarketach i dużych sklepach na terenie całego kraju. Wspierane będą specjalną promocją cenową poszczególnych produktów CLIPPO. Za kreację wizerunku nowego opakowania odpowiedzialna jest agencja graficzno-reklamowa - Firma A z Łodzi. Doborem i zakupem mediów zajął się warszawski dom mediowy - HMS Carat Polska.

Akcja reklamowo-informacyjna obejmie również prasę handlową. W testach konsumenckich poprzedzających wprowadzenie nowego opakowania CLIPPO zdecydowana większość respondentów wyraziła chęć zakupu produktów CLIPPO w innowacyjnym kartoniku.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas