Reklama2007-06-25
0

Nowy wizerunek Tele2 Polska

Wraz z wprowadzeniem oferty szybkiego Internetu, Tele2 Polska zmienia identyfikację wizualną firmy.

Nowa identyfikacja wizualna ma być spójna dla wszystkich spółek Grupy Tele2 i obejmuje m.in. nowe logo (kolor żółty) i barwy firmowe. Zmienia się także charakter działań promujących firmę, na zgodny z nowych hasłem: Tele2 -„Po co płacić więcej?”.

- Wprowadzenie, tak oczekiwanego przez klientów, szybkiego Internetu, zmienia naszą firmę. Poprzez nowy wizerunek i nowy charakter reklam chcemy umocnić pozycję Tele2 jako firmy oferującej dobrej jakości usługi po atrakcyjnych cenach. – powiedział Piotr Nesterowicz, Dyrektor Generalny Tele2 Polska.

Celem wprowadzonej przez Grupę Tele2 zmiany identyfikacji wizualnej jest łatwiejsza komunikacja z klientami i lepsza identyfikacja wszystkich usług oferowanych przez TELE2. Ma to także podkreślić fakt, że firma jest kompleksowym dostawcą usług i - w zależności od rynku - oferuje telefonię stacjonarną, komórkową, szybki Internet i telewizję.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas