Reklama2009-04-10
0

Nowy wizerunek województwa mazowieckiego

Kampania wizerunkowa województwa mazowieckiego ruszy w drugiejpołowie roku. Będzie ona skierowana głównie do mieszkańcówWarszawy. Nowe hasło regionu to "Mazowsze - serce Polski".

Firma WYG International na zlecenie Urzędu MarszałkowskiegoWojewództwa Mazowieckiego opracowała Strategię PromocjiWojewództwa. Ma ona sprawić, by działania z zakresu marketingumiejsca były spójne i długofalowe. - Zakres kampanii będzieuzależniony w dużej mierze od czynników ekonomicznych - podkreślamarszałek Adam Struzik. - Celowo przeprowadzenie kampaniiprzesunęliśmy na drugą połowę roku - dodaje.

Są to pierwsze, zakrojone na tak dużą skalę działania z zakresupromocji regionu prowadzone przez województwo mazowieckie. Częśćpieniędzy na przeprowadzenie kampanii ma pochodzić z UE.

mazowszereklama

Województwo postanowiło także odświeżyć dotychczasowe logo. Odteraz towarzyszyć mu będzie hasło nawiązujące do najsilniejszegoatutu regionu, czyli centralnego położenia: "Mazowsze - sercePolski". Zarówno hasło, jak i logo funkcjonować będą w dwóchwersjach językowych (angielskiej i polskiej).

Wstępne projekty billboardów, które zobaczą warszawiacy imieszkańcy Mazowsza w drugim półroczu 2009 roku, zostały opracowaneprzez agencję reklamy Opus B.

W ramach kampanii powstaną także dwie nowe strony internetowepoświęcone turystyce i kulturze na Mazowszu. Internauci dowiedząsię z nich nie tylko, gdzie wyjechać na weekend, ale również jakieatrakcje kulturalne czekają na nich w najbliższym czasie.

mazowszereklama2

- Głęboko wierzę, że do końca tego roku uda nam się wykreowaćdobrze rozpoznawalną markę Mazowsza - podsumowuje Jerzy Lach,dyrektor Departamentu Kultury, Promocji i Turystyki UrzęduMarszałkowskiego.

Autor:RPS

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas