Reklama2011-05-23
0

„Nowy wymiar elegancji” reklamuje Cin&Cin

W prasie, internecie i punktach sprzedaży trwa kampania reklamowa limitowanej kolekcji wina musującego Cin&Cin demi-sec. Akcję pod hasłem „Nowy wymiar elegancji” przygotowały firmy AdPistols, PanMedia Western i Kuźnia PR.

Prowadzona od kwietnia kampania Cin&Cin demi-sec reklamuje jego trzy limitowane warianty: Classic Elegance, Glamour i Street. Nowoczesny motyw graficzny wraz z hasłem „Nowy wymiar elegancji” ma podkreślać ekskluzywny charakter tych produktów.

W ramach akcji trwa konkurs podzielony na trzy dwutygodniowe odsłony, z których każdy poświęcony jest jednemu z przekazów reklamowych. Uczestnicy mogą zamieszczać własne propozycje, jak wyglądać modnie i kreatywnie, nawiązujące do danej kreacji Cin&Cin, a internauci głosują na najciekawszą ich zdaniem propozycję. Spośród finałowej trójki jury wyłoni zwycięzcę, który otrzyma w akcesoria modowe.

Ogółem kampania obejmuje prasę (reklamy i działania PR w magazynach branżowych i lifestyle’owych), internet (działania na Facebooku i w serwisie cincin.pl) oraz punkty sprzedaży (materiały POSM i designerskie kartony do przechowywania butelek). Akcję – zaplanowaną do sierpnia – przygotowały agencja AdPistols (pomysł i kreacja materiałów), dom mediowy PanMedia Western (zakup mediów) oraz agencja Kuźnia PR (działania public relations).

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas