Reklama2012-03-27
0

„Nowy wymiar odchudzania” w kampanii DietaLight (wideo)

W internecie i prasie rusza kampania reklamowa wspierających odchudzanie preparatów DietaLight. Akcję - opartą na historiach trzech kobiet - przygotowała agencja Streetcom.

Startująca właśnie kampania DietaLight, niskokalorycznych produktów pomagających w odchudzaniu, wspiera wprowadzenie ich do sprzedaży w Polsce przez firmę Axellus. W akcji o tych produktach opowiadają trzy kobiety, które zdecydowały się testować je przez kilka tygodni w celu zniwelowania nadwagi. Oprócz zdjęć obrazujących rezultaty kuracji reklamy zawierają opis całego procesu oraz relacje poszczególnych uczestniczek. Ma to wzmocnić wiarygodność przekazu.


 


Akcja - prowadzona pod hasłem „Nowy wymiar odchudzania” - obejmuje działania w internecie (przede wszystkim serwis dietalight.pl) oraz reklamy prasowe. Kobiety występujące w kampanii wybrała spośród swoich współpracowniczek agencja Streetcom, która również przygotowała layouty i filmiki z ich udziałem.

Autor:tw

Więcej informacji:DietaLight, Axellus

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas