Reklama2010-05-20
1

NSZZ „Solidarność”: Zorganizowani mają lepiej (wideo)

W telewizji i internecie rusza kampania reklamowa NSZZ „Solidarność”. Akcję pod hasłem „Zorganizowani mają lepiej” przygotowały firmy Think Kong i Animatic Studio.

Startująca właśnie kampania reklamowa NSZZ „Solidarność” w żartobliwy sposób podkreśla, że zorganizowane grupy pracowników mogą osiągnąć więcej w negocjacjach z pracodawcami, a ponadto pomagają w budowaniu społeczeństwa obywatelskiego. W akcji wykorzystywany jest animowany spot, który przekazuje te wiadomości w formie zabawnej historyjki z udziałem zwierząt.

Działania reklamowe od 20 maja obejmują telewizję (m.in. TVN24 i TVP Info) oraz internet. Kreację kampanii opracowała agencja interaktywna Think Kong, a animację do spotu przygotowało Animatic Studio.
 

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas