Reklama2008-12-17
1

'Nuda się nie uda' w imprezowej kampanii Piccolo (wideo)

Pod hasłem "Nuda się nie uda" ruszyła kampania reklamowa napojuPiccolo. Skierowana do dzieci akcja w telewizji ma charakterwizerunkowy, a w prasie promuje konkretnie zestawy imprezowe tejmarki.

Rozpoczęta pod hasłem "Nuda się nie uda" kampania reklamowanapoju Piccolo obejmuje telewizję oraz prasę i internet. Animowanyspot telewizyjny w formacie 3D ma charakter wizerunkowy, pokazując,jak sympatyczny bohater rozkręca szampańską imprezę dziecięcą.30-sekundowy filmik zrealizowany przez firmę Ambra emitowany jest wstacjach ogólnopolskich (TVP, TVN i Polsat) i tematycznych kanałachdziecięcych (Jetix, Jetix Play, Zip Zap)..




Natomiast w internecie i prasie kampania promuje pod hasłami"Wystrzałowa zabawa sylwestrowa" i "Gwarancja udanego Sylwestra"wprowadzone w listopadzie zestawy specjalne tej marki: Mała Missoraz Zestaw Imprezowy, w których oprócz napoju Piccolo znajdują sięinne elementy potrzebne do organizacji dziecięcej zabawy. Akcjaobejmuje czasopisma kobiece oraz lifestyle'owe oraz przygotowywanydo uruchomienia we współpracy z Wirtualną Polską serwis internetowydla dzieci z pomysłami na imprezy oraz poradami dotyczącymiwystroju wnętrza i prezentów.

Key visual kampanii i koncepcje reklamy prasowej przygotowałaagencja GonnaBe. Natomiast zakupem mediów na potrzeby akcjizaplanowanej do końca grudnia zajął się dom mediowy Pan MediaWestern.

Autor:tw

Więcej informacji:Piccolo

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas