Internet2012-07-04
2

NuOrder Group promuje PZPN i reprezentację w internecie (wideo)

Należące do NuOrder Group agencje 6ix WoMM & Social Media oraz E_misja Interactive 360 prowadzą w internecie wizerunkowe działania promujące Polski Związek Piłki Nożnej i piłkarską reprezentację Polski.

6ix WoMM & Social Media i E_misja Interactive przygotowały i wdrożyły działania promujące PZPN i reprezentację w serwisach Google+, YouTube oraz Facebook. Na Google+ została uruchomiona i jest prowadzona strona „Łączy nas piłka”. Podczas zgrupowania reprezentacji przed Euro zorganizowano serię czatów Google+ Hangouts, m.in. z Wojciechem Szczęsnym i Robertem Lewandowskim. Ich prowadzeniem i koordynacją zajęła się agencja Astoria Avenue, która odpowiada także za produkcję wideo z tych spotkań i związane z nimi działania media oraz blogger relations. W przyszłości planowana segmentacja użytkowników strony „Łączy nas piłka” na Google+ umożliwiająca spersonalizowaną komunikację.

Z kolei na Facebooku prowadzony jest fanpage „Łączy nas piłka” oraz dostępne są aplikacje, zakładki i infografiki przedstawiające historię i zakres działalności PZPN. Można też zdobyć nagrody związane z reprezentacją Polski.

Agencja E_misja Interactive 360 odpowiada też za produkcję wideoinfografiki dla PZPN oraz prowadzenie kampanii performance marketingowych przekierowujących użytkowników do aktywności PZPN w internecie.

6ix WoMM & Social Media i E_misja Interactive realizują to zlecenie od maja, a zdobyły je w konkursie. PZPN nie ujawnia, które inne agencja brały w nim udział. Współpracę zaplanowano na rok.

Autor:tw

Więcej informacji:PZPN

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas