Prasa2010-08-06
1

O 67 tys. egz. spadła sprzedaż dzienników regionalnych

Łączna średnia sprzedaż 15 najpopularniejszych dzienników regionalnych w I półroczu br. spadła o 67 tys. egz. Największym spadkiem dotknięte zostały “Kurier Szczeciński”, “Gazeta Olsztyńska” i “Gazeta Lubuska”.

Liderem sprzedaży wśród gazet regionalnych pozostał “Polska Dziennik Zachodni”, którego rozpowszechnianie płatne razem w I półroczu br. wyniosło 72 140 egz., czyli było o 10,92 proc niższe niż w I półroczu ub.r. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęła "Gazeta Pomorska" (Media Regionalne) z wynikiem na poziomie 68 710 egz. (spadek o 13,84 proc.), a na trzeciej pozycji uplasował się "Express Ilustrowany" (Polskapresse) , którego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 48 865 egz. po spadku o 6,36 proc.

Największy spadek w zestawieniu zanotował zajmujący ostatnie miejsce “Kurier Szczeciński” (Kurier Szczeciński), którego wynik poszedł w dół o 14,89 proc. do 21 020 egz. Tylko nie co mniejsze spadki dotknęły “Gazetę Olsztyńską/Dziennik Elbląski” (Edytor), której rozpowszechnianie płatne razem spadło o 14,32 proc. oraz “Gazetę Lubuską” (Media Regionalne) - 14,21 proc.  

Zobacz tabelę


 

Autor:pp

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas