Radio2009-06-22
0

O 8 proc. spadły wpływy reklamowe rozgłośni radiowych

Rozgłośnie radiowe zarobiły w maju 2009 roku 178 mln zł wobec 194mln zł w 2008 r. Liderem był Broker FM - wynika z raportuWirtualnemedia.pl.

Broker FM (m.in. RMF FM i RMF Maxxx) zanotowałw maju 2009 wzrost cennikowych wpływów reklamowych do poziomu 57mln zł (więcej o 9 mln zł wobec analogicznego okresu 2008 roku) -wynika z monitoringu rynku reklamy radiowej firmy ExpertMonitor przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazła się grupa Eurozet(m.in. Radio ZET) - 44,2 mln zł (3,8 mln zł mniej niż w maju 2008)a na trzecim miejscu uplasowała się Grupa Radiowa Time (m.in. Eska)- 38,6 mln zł.

Wszystkie monitorowane stacje radiowe zarobiły w maju 2009 roku178 mln zł wobec 194 mln zł w 2008 r.

Zobacz tabelę

Zobacz tabelę




Wśród stacji ogólnopolskich najwięcej zarobiło radio RMFFM - 50,2 mln zł (wzrost o 16 proc.). Na kolejnychmiejscach znalazły się: Radio Zet - 36,4 mln zł(spadek o 26 proc.), Program III Polskiego Radia -5,6 mln zł (spadek o 2 proc.) a Program I - 2,4mln zł (spadek o 33 proc.).
Zobacz tabelęZobacz tabelę



W grupie stacji ponadregionalnych na pierwszym miejscu znalazło sięradio Planeta FM - 2,1 mln zł.
Zobacz tabelę


Zobacz tabelę


Na pierwszym miejscu sieci radiowych znalazło się RadioEska - 33 mln zł (spadek o 13 proc.).

Zobacz tabelę

Zobacz tabelę


dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowychnetto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów, bezautopromocji - expert-monitor.pl.

Autor:masz

Więcej informacji:Expert Monitor, stacje radiowe

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas