Telewizja2019-09-23
3

O.S.T.R. reklamuje ligę angielską w Canal+ Sport jako „wściekle szybką” (wideo)

O.S.T.R. w studiu Canal+ SportO.S.T.R. w studiu Canal+ Sport

Wykonawca hip-hopowy O.S.T.R. (jego właściwe imię i nazwisko to Adam Ostrowski) zaczyna współpracę z Canal+ Sport. Pojawił się w spocie promującym transmisje z angielskiej ligi piłkarskiej Premier League.

Canal+ Sport współpracę z O.S.T.R. zapowiedział w mediach społecznościowych w piątek. Zamieścił grafikę z zaciemnioną sylwetkę mężczyzny w bejsbolówce.

W niedzielę O.S.T.R. na Facebooku i Instagramie zamieścił selfie w studiu Canal+ Sport z Andrzejem Twarowskim i Rafałem Nahornym, dziennikarzami stacji komentującymi mecze piłkarskiej ligi angielskiej. - Nie jestem jakimś wielkim znawcą piłki nożnej tylko zwyczajnym kibicem, który kocha ten sport i pasjonuje się nim od dziecka. Możliwość współpracy z Andrzejem Twarowskim i Rafałem Nahornym przy Premier League jest dla mnie spełnieniem marzeń z dzieciństwa - napisał.

- To jest przygoda życia!!! Mam nadzieje ze dam radę i nie przyniosę Wam wstydu - zaznaczył.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/nba-transmisje-w-canal-przez-kolejne-dwa-sezony ##

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

„Nie jestem jakimś wielkim znawcą piłki nożnej tylko zwyczajnym kibicem, który kocha ten sport i pasjonuje sie nim od dziecka. Możliwość współpracy z Andrzejem Twarowskim i Rafałem Nahornym przy Premier League jest dla mnie spełnieniem marzeń z dzieciństwa. To jest przygoda życia !!! Mam nadzieje ze dam radę i nie przyniosę Wam wstydu 🙈 Pozdrowienia dla wszystkich piłkarskich świrów 🔥❤️⚽️” O.S.T.R. #KanałAngielski #wsciekleszybka #tylkowcanalplus

Post udostępniony przez O.S.T.R. (@adam.ostr.ostrowski)

W poniedziałek Canal+ Sport reklamę promującą ligę angielską jako „wściekle szybką”. O.S.T.R. podkreśla to, bardzo szybko wypowiadając krótki opis atutów tych rozgrywek.

- Kampania, którą przygotowaliśmy podkreśla wielką atrakcyjność Premier League - z piłką na najwyższym, sportowym poziomie, wściekle szybkiej i niezwykle emocjonującej, którą transmitujemy w technologii 4K. Mając na wyłączność tak wyjątkowy produkt, jakim jest liga angielska, chcemy nie tylko jeszcze mocniej zareklamować go wśród naszych widzów, ale również poszerzyć dotychczasową grupę odbiorców. Stąd pomysł na współpracę z O.S.T.R, który choć kojarzony głównie ze światem muzyki hiphopowej i niesamowicie szybkim flow, jest także wielkim fanem Premier League  i posiada olbrzymią wiedzę na temat ligi angielskiej - komentuje Rafał Dmowski, group brand manager kanałów sportowych Platformy Canal+.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję,  radio oraz inernet (media społecznościowe). Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja  Havas Warsaw, a za planowanie oraz zakup mediów dom mediowy Havas Media.

Canal+ transmituje angielską ligę piłkarską na wyłączność w Polsce nieprzerwanie od dwóch dekad. Pod koniec ub.r. podpisano umowę, która będzie obowiązywać do połowy 2022 roku.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/netflix-dostepny-na-platformie-canal-kiedy-w-polsce-komentarz ##

W ramach współpracy O.S.T.R. będzie też gościł w Canal+ Sport jako ekspert w studiu „Gorączki Piłkarskiej Soboty” i przy transmisjach wybranych meczów ligi angielskiej.

Wśród ekspertów piłkarskich Canal+ Sport przeważają byli piłkarze i trenerzy, najdłuższy staż mają Tomasz Wieszczycki i Kazimierz Węgrzyn. Są drugimi komentatorami w transmisjach i występują w programach studyjnych. Z początkiem obecnego sezonu do tego grona dołączył Radosław Majdan, zajmuje się głównie polską PKO Ekstraklasą.

Autor:tw

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas