Internet2011-10-21
1

„o2.pl wciąga” na reklamach outdoorowych

Na outdoorze rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa portalu o2.pl. Reklamy pod hasłem „o2.pl wciąga” przygotowała agencja BBDO Warszawa.

Startująca właśnie kampania outdoorowa o2.pl ma przede wszystkim podkreślać różnorodność i atrakcyjny sposób prezentacji wiadomości w tym portalu. Akcja jest skierowana zarówno do internautów korzystających już z różnych stron Grupy o2.pl, jak i osób, które ich nie znają. Grupą docelową są również klienci reklamowi.


Grupa o2.pl wyjaśnia, że obecna kampania wynika z badań wizerunku wszystkich jej serwisów, które przed rokiem przeprowadziła agencja EEi. Wyniki pokazały, że ciężar wizerunku grupy spoczywa na portalu o2.pl. Dlatego rok temu jego stronę główną uruchomiono w nowej wersji (więcej na ten temat), a kolejne zmiany wprowadzano stopniowo, sprawdzając reakcje użytkowników.

>>> Serwisy o2.pl pod lupą: Pinger w górę, o2 i Wrzuta w dół

- Mimo że to nie koniec drobnych, ale ciągłych modyfikacji, zdecydowaliśmy, że teraz jest najlepszy moment na pokazanie głównej naszego największego portalu i jego wielu twarzy - uzasadnia Michał Brański, członek zarządu Grupy o2.

Kreację kampanii - zaplanowanej do połowy listopada - przygotowała agencja BBDO Warszawa, która zdobyła to zlecenie w przetargu.

Autor:tw

Więcej informacji:o2.pl, Grupa o2.pl

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas