Reklama2013-03-05
16

OBI z nadprzyrodzonymi mocami reklamuje, że „tak to robi” (wideo)

Pod hasłem „OBI tak to robi” ruszyła kampania reklamowa sklepów OBI, której bohaterem jest pracownik o nadprzyrodzonych zdolnościach. Akcję przygotowały firmy Ogilvy & Mather, Redworks, Televisor i PanMedia Western.

Rozpoczęta właśnie kampania OBI nawiązuje do stylistyki filmów fantasy. Jej bohaterem jest chłopak o nadprzyrodzonych mocach urodzony i wychowany w sklepie tej sieci. Już jako jego pracownik pomaga klientom i innym osobom. Reklamę podsumowuje hasło „OBI tak to robi”.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję i outdoor. Kreację kampanii przygotowała agencja Ogilvy & Mather, reklamę telewizyjną wyreżyserował Michał Sabliński, jej produkcją zajęła się firma Redworks, a postprodukcją - Televisor, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PanMedia Western.

Autor:tw

Więcej informacji:OBI

KOMENTARZE(16)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas