Radio2004-01-14
0

Obraz rynku radiowego w 2003 roku

W 2003 roku sporo zyskało RMF, Zetka, Trójka a dużo straciło Radio Maryja oraz sieć radiowa Agory

Wczoraj zaprezentowaliśmy częściowe dane o słuchalności stacji radiowych w 2003 roku. Dzisiaj nadrabiamy zaległości i dzięki Time sp. z o.o. prezentujemy pełny obraz rynku radiowego w 2003 roku.
Jak wynika z danych SMG/KRC w 2003 swoją pozycję umocniło RMF, Radio Zet, "Trójka" oraz radio Plus. Natomiast spory spadek zanotowała radiowa "Jedynka", sieć radiowa spółki Agory oraz Radio Maryja.

Zobacz tabelęsp;017 672 (296 745 przypadków, 100,0% całej próby)

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas