Reklama2012-10-08
5

„Ocenzurowane” reklamy Black Energy Drink w odpowiedzi na decyzję KEM

W nowej kampanii Black Energy Drink wykorzystywane są reklamy oznaczone jako ocenzurowane i zakazane. To odpowiedź produkującej ten napój firmy FoodCare na decyzję Komisji Etyki Reklamy dotyczącą jej poprzednich spotów.

Bohaterkami nowych reklam Black Energy Drink są piękne modelki, które w poprzednich dwóch spotach promujących napój występowały u boku Mike’a Tysona: najpierw w luksusowej rezydencji (obejrzyj tę reklamę), a potem w limuzynie (zobacz to). Jedno z haseł rozpoczętej właśnie kampanii brzmi „Bądź grzeszny”, dlatego modelki w reklamach są skąpo ubrane. Jednak newralgiczne fragmenty ich ciał na plakatach są zasłonięte napisem „cenzura”, a w spocie telewizyjnym - rozmazane. Towarzyszy temu informacja, że nieocenzurowane wersje reklam można oglądać w telewizji po godz. 20, a także na stronie internetowej blackpower.pl.

Producent Black Energy Drink w ten sposób żartobliwie zastosował się do orzeczenia Komisji Etyki Reklamy dotyczącego poprzednich reklam napoju. Komisja uznała bowiem, że powinny one być emitowane w telewizji tylko po godz. 20, ze względu na dobro dzieci i młodych widzów (przeczytaj o tym więcej).


Nowa odsłona kampanii - zaplanowana do końca października - obejmuje telewizję (dwa spoty 15-sekundowe i billboard sponsorski), outdoor (billboardy 6 x 3 i 12 x 3), prasę (m.in. „Playboy” i „CKM”), internet (działania w serwisie blackpower.pl i na Facebooku - m.in. aplikacje konkursowe) oraz akcje samplingowe.. Kreację reklam przygotowała agencja Testardo Gram, spot telewizyjny wyreżyserowała Kasia Adamik, za zdjęcia odpowiadali RDK Productions i Ilario Magali, a za całą produkcję - Papaya Films, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajęły się domy mediowe Mindshare oraz Five Media.

Autor:tw

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas