Reklama2016-01-27
1

Octy i musztardy Octim po rebrandingu

Firma Octim zakończyła proces rebrandingu swoich dwóch kluczowych grup produktów - octów i musztard. Za projekt odpowiada agencja Brandy Design.

Rebranding octów i musztard to pierwszy etap zmian związanych z wprowadzeniem całościowego nowego wizerunku firmy Octim z Olsztynka, producenta octów, musztard i ketchupów, który obejmuje odświeżenie logo oraz wprowadzenie nowych etykiet produktów.

Odświeżony wizerunek Octim ma podkreślać tradycyjny proces produkcji z wykorzystaniem receptur przekazywanych na Warmii i Mazurach od pokoleń oraz najwyższą jakość produktów.

Działania wizerunkowe to efekt zmian w handlu spółki Octim, które są wdrażane od 2015 r. W celu intensyfikacji działań w mediach pod koniec minionego roku nawiązano współpracę z agencją public relations Wordsmith PR z Olsztyna, natomiast o rozwój innowacji i nowych produktów ma zadbać dział badań i rozwoju.

Autor:km

Więcej informacji:Octim, rebranding

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas