Prasa2015-07-02
9

„Od A do Z” pozostaje w formacie gazetowym. „Tytuł został dobrze przyjęty przez czytelników”

Wydająca tygodnik „Od A do Z” spółka Ringier Axel Springer Polska nie planuje wprowadzania zmian do swojego nowego tytułu. Pismo nadal będzie miało tabloidowy charakter i ukazywać się ma w formacie gazetowym - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Jak informowaliśmy wczoraj, w sprzedaży pojawił się nowy numer odświeżonego tygodnika „ABC”. Wydawca, chcąc poprawić ekspozycję tytułu, zrezygnował z dwóch dodatkowych grzbietów („Magazyn ABC” i „Look! ABC”) oraz poprawił szatę graficzną. Pismo wygląda teraz jak klasyczny tygodnik drukowany na papierze kredowym i jest eksponowane pionowo na stojakach. Bez zmian pozostaje cena 3,50 zł. Magazyn skupia się teraz jednak na polityce, sprawach społecznych, historii czy sporcie, nie ma już w nim jednak treści o gwiazdach czy programu telewizyjnego (więcej na ten temat).

Wydająca konkurencyjny tygodnik „Od A do Z” spółka Ringier Axel Springier Polska jest zadowolona ze swojego pisma i nie zamierza go odświeżać. - Format tytułu sprawdził się na rynku i został bardzo dobrze przyjęty przez czytelników. Zatem nie ma powodu do zmian - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Anna Marucha, rzecznik prasowa RASP.

Pierwszy numer „Od A do Z” ukazał się w tym samym dniu, w którym zadebiutowało „ABC”, czyli 22 kwietnia br. Pismo adresowane jest do osób o konserwatywnych poglądach, które chcą otrzymywać przegląd informacji podanych w atrakcyjnej formie i - podobnie jak tytuł Fratrii - ma tabloidowy charakter. Jest jednak o złotówkę tańsze, kosztuje 2,50 zł.

Wydawca nie ujawnia wyników sprzedaży „Od A do Z”.

Autor:łb

Więcej informacji:Od A do Z, ABC

KOMENTARZE(9)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas