Rusza druga odsłona kampanii reklamowej pralek Eco Bubble firmy Samsung. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Odetnij się od starych nawyków, dołącz do rewolucji Eco Bubble”, przygotowały firmy Cheil, Starcom i Euro RSCG Sensors.
Startujący właśnie etap kampanii pralek Samsung z technologią Eco Bubble podkreśla, że zapewniają one dbałość o delikatne tkaniny oraz zużycie nawet do 70 proc. energii mniej w porównaniu z tradycyjnym praniem (przy praniu w niskiej temperaturze). Przypomnijmy, że poprzednia odsłona akcji, prowadzona od maja br., przebiegała pod hasłami „Czas na chłodną kalkulację”, „Nie bądź w gorącej wodzie kąpana”, „Spójrz na to pod kątem 15 stopni” i „Podejdź do tego na chłodno” (przeczytaj więcej i zobacz te reklamy). Jednocześnie kontynuowana jest promocja „Pokochaj Eco Bubble w 30 dni!”, w której można dostać zwrot pieniędzy za pralkę Samsung Eco Bubble w ciągu 30 dni od daty zakupu, jeśli z jakiegoś powodu nie spełni ona oczekiwań.
Obecnie kampania obejmuje telewizję (15- i 30-sekundowe spoty w TVN, Polsacie, TVP i kanałach tematycznych), prasę (magazyny lifestylowe, kobiece, wnętrzarskie i dla mężczyzn), kina (sieci Cinema City i Helios), internet (największe portale informacyjne, porównywarki cenowe, serwisy wideo, VoD i SEM, serwis ecobubble.samsung.pl), outdoor (bilboardy w całej Polsce) oraz punkty sprzedaży.
Za przygotowanie i realizację akcji - zaplanowanej do października - odpowiadają agencja Cheil Germany GmbH Polish Branch (adaptacja reklam), dom mediowy Starcom (planowanie i zakup mediów) oraz agencja Euro RSCG Sensors (działania public relations).