Telewizja2004-03-31
1

Odkodowane HBO

Wiosenną kampanię promocyjną HBO rozpoczyna "otwarte okno" w HBO i HBO2

W pierwszych dniach tegorocznej wiosennej kampanii HBO: od 1 do 4 kwietnia br. w wybranych telewizjach kablowych abonenci pakietu podstawowego będą mogli bezpłatnie oglądać odkodowany program HBO i HBO2.

Po akcji "otwartego okna" abonenci otrzymają atrakcyjną propozycję cenową. Dla abonentów telewizji kablowych oferta jest ujednolicona i przy zakupie HBO na 6 miesięcy abonament będzie wynosił 19,90 zł miesięcznie. Na platformie cyfrowej Cyfra+ terminowa oferta promocyjna zawiera pierwszy miesiąc bezpłatnego abonamentu.

Wiosenna kampania promocyjna HBO jest prowadzona we współpracy z operatorami kablowymi, tj. UPC, Aster, Toya, Telewizja Kablowa Poznań, Autocom, Multimedia, Vectra, Dami, Śląska Telewizja Kablowa, MSM Toruń, TVK Inowrocław, Bałsat, Zielonogórska Telewizja Przewodowa, Telkonet, SatFilm Włocławek, TKK Koszalin, Gawex Szczecinek oraz z platformą cyfrową Cyfra +.

Kampania będzie oparta przede wszystkim na działaniach BTL (ulotki, zawieszki, plakaty). W ramach działań ATL pojawią się spoty HBO w TVN 24 oraz MTV, reklamy w telewizyjnych kanałach lokalnych i planszowych, billboardy oraz reklamy w metrze. Wiosną HBO będzie również promować w radiu swoje największe hity, takie jak: Dzień Świra, Znaki, Czas Apokalipsy, Frida, Chicago.

Autor:

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas