Reklama2007-09-27
0

Odkrycie prawdziwie 'Chłodnej elegancji' w najnowszych lodówkach LG

Koncern LG wprowadził na rynek nową linię chłodziarko-zamrażarektypu Side-by-Side oraz No Frost Kombi, którym towarzyszy kampaniawizerunkowa. Jej motywem przewodnim jest nawiązanie do chłodnejelegancji, która odzwierciedla cechy samego produktu.

Kampania wizerunkowa rozpoczęła się z końcem września i potrwado końca listopada.

Obejmuje stylowe magazyny prasy lifestyle (Twój Styl, Elle,Pani), magazyny wnętrzarskie, prasę branżową oraz spotysponsoringowe w głównych stacjach telewizyjnych.

Kreacja prasowa została przygotowana przez centralę LG,natomiast adaptacji dokonała agencja Pentagon Media Team.Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Autor:kk

Więcej informacji:LG

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas