Reklama2016-01-29
0

„Odkryj okazje” w kampanii wyprzedaży samochodów Mitsubishi

Wystartowała kampania promująca wyprzedaż samochodów Mitsubishi z rocznika 2015. Akcja, przygotowana i realizowana przez firmy Schulz Brand Friendly, Starcom, Imagine, Bluerank i CCIG, jest prowadzona pod hasłem „Odkryj okazje”.

W reklamach prezentowane są warunki promocyjne dotyczące sprzedaży auto z 2013 roku najpopularniejszych modeli Mitsubishi: ASX, Outlander i Lancer. Kampania zachęca do odwiedzania salonów dealerskich firmy i umawiania się na jazdy próbne. Na potrzeby akcji z uruchomiono infolinię, dzięki której z każdą osobą, która wyrazi zainteresowanie ofertą wyprzedażową, skontaktuje się konsultant, który udzieli dalszych wskazówek i umówi potencjalnego klienta na rozmowę, czy jazdę testową.

Działania reklamowe obejmują radio (spoty 30- i 15-sekundowe m.in. w Radiu Zet, Radiu Chilli, Radiu Rock i Radiu Złote Przeboje), internecie (Onet, Interia, WP.pl, portale społecznościowe) oraz prasę.

Kreacją reklam zajęła się agencja Schulz Brand Friendly, za działania w internecie odpowiada agencja Bluerank, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Starcom. Za obsługę infolinii odpowiada firma CCIG.

Autor:tw

Więcej informacji:Mitsubishi, wyprzedaż

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas