Reklama2011-09-13
0

"Odkryj świat whisky Johnnie Walker" - jesienna akcja konsumencka

W punktach sprzedaży, klubach i internecie trwa jesienna kampania promocyjna marki Johnnie Walker Red Label pod nazwą "Odkryj świat whisky Johnnie Walker". Akcję przygotowały i realizują firmy Diageo Polska, SF1, Euro RSCG Sensors, Pride&Glory i Brain Juice.

Firma Diageo Polska zaplanowała konkurs konsumencki, który potrwa do 31 października. Aby wziąć w nim udział, należy kupić Johnie Walker Red Label, wejść na stronę na Facebooku i w aplikacji konkursowej opisać jak wygląda najlepsza domówka z Johnnie Walker. Każdego dnia, za najbardziej kreatywne opisy do wygrania jest tablet iPad. Dodatkową nagrodą jest możliwość zorganizowania spotkania z ambasadorem marki.

Do każdej zakupionej butelki Johnnie Walker Red Label w wybranych sklepach handlu tradycyjnego dodawana będzie miniaturka tego wariantu whisky. Ponadto w 120 klubach w całej Polsce będą miały miejsce promocje, w ramach których za zakup dwóch koktajli na bazie Johnnie Walker Red Label będzie można otrzymać shaker w prezencie.

Aktywacja będzie również widoczna w kanałach on trade i off trade, gdzie zostaną zainstalowane materiały POS: plakaty, ulotki i standy komunikujące zasady konkursu.

Za kreację materiałów POS odpowiada agencja SF1, za działania PR agencja Euro RSCG Sensors, a za działania na Facebooku agencje Pride&Glory i Brain Juice.

Tegoroczna kampania jest trzecią odsłoną aktywacji marki, którą prowadzono również jesienią w ubiegłych latach. W poprzednim konkursie nagrodą była czterodniowa wycieczka do szkockiej krainy Highlands (więcej na ten temat).

Autor:km

Więcej informacji:Johnnie Walker, whisky

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas