Telewizja2021-10-01
1

Nowy program „Odkrywając wielkie marki: cyfrowa rewolucja” od 2 października w Discovery Channel

„Odkrywając wielkie marki: cyfrowa rewolucja”; fot. Discovery Channel„Odkrywając wielkie marki: cyfrowa rewolucja”; fot. Discovery Channel

Od 2 października  Discovery Channel emitować będzie nowy program „Odkrywając wielkie marki: cyfrowa rewolucja”.

Nowy program Discovery Channel przedstawi widzom wiedzę na temat technologii 5G. Jak czytamy w opisie, cykl „zobrazuje długofalowe korzyści dla zwykłego człowieka oraz całej społeczności, a także obali mity poprzez dokładne i jednocześnie przystępne wytłumaczenie jak działa ta technologia. Ponadto produkcja poruszy historię powstawania telewizji i Internetu. Wyjaśni czym jest refarming i dlaczego musi nastąpić. Dokładnie opisze działanie sieci komórkowych”.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

„Odkrywając wielkie marki: cyfrowa rewolucja” przeprowadzi widza od tematyki pierwszych telefonów mobilnych przez wszystkie ich kolejne generacje. Wyjaśni czym są Smart Cities, dlaczego ten postęp jest konieczny i sprawi, że ułatwi nam wszystkim życie.

Producentem cyklu jest firma TV Working.

Emisja w sobotnie wieczory

Premierowe odcinki „Odkrywając wielkie marki: cyfrowa rewolucja” w Discovery Channel będzie można oglądać w soboty o godz. 19.30, począwszy od 2 października 2021 roku.

- Kanał Discovery Channel od zawsze chętnie sięga po tematykę technologii. Z bardzo dobrych wyników oglądalności stacji  wynika, że oprócz kultowych amerykańskich serii takich jak „Gorączka Złota”, „Najniebezpieczniejszy zawód świata” czy „Fani czterech kółek”, to właśnie produkcje lokalne i dobre dokumenty przyciągają naszych widzów - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Dorota Eberhardt, content & channels Director w TVN Discovery Polska. - W listopadzie na widzów czekają kolejne premiery, między innymi dokument o środowisku naturalnym wyprodukowany przez Księcia Harry'ego czy nowa serię z ulubionym bohaterem naszych widzów - Dawidem Andresem - dodaje.

Udział Discovery Channel w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 0,48 proc.

Autor:MK

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas