Prasa2006-02-23
0

Odnowiona 'Uroda'

Dzisiaj ukazuje się marcowe wydanie 'Urody', jedynego na polskim rynku miesięcznika tylko o urodzie.

Marcowa „Uroda” będzie miała większy format i częściowo już odświeżoną makietę.

„Powiększyliśmy format, co dało szansę na przeprojektowania niektórych stron. Staramy się unowocześnić i odświeżyć makietę tak by była ona czytelna i atrakcyjna dla coraz młodszych czytelniczek „Urody”. Chcemy podkreślić tymi zmianami elegancki i ekskluzywny charakternego miesięcznika”- mówi Bożena Kalinowska- autor zmian makiety, konsultant graficzny Edipresse Polska S.A.

„Kolejne zmiany i udoskonalenia to obowiązek każdego dbającego o czytelnika wydawcy. Dotyczy to szczególnie takiego pisma, jakim jest Uroda, czyli jedynego w swoim segmencie. Zmiany staramy się wprowadzać ewolucyjnie a nie rewolucyjnie, dlatego prace na d makietą wciąż trwają”- mówi Agnieszka Smit– dyrektor wydawniczy Urody.

Zmianom makiety towarzyszyć będzie wizerunkowa kampania telewizyjna oraz specjalna promocyjna cena 4, 99 zł.
Kampania prowadzona będzie w TVP, TVN, TVN 7, TVN 24, TVN Style
Polsacie, TV 4, Discovery i telewizji Viva.
Autorem kreacji kampanii i reżyserem spotu jest Marcin Fedisz.

Średnia sprzedaż Urody to 60 543 egzemplarzy
* dane ZKDP I- XI 2005

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas