Prasa2015-09-03
2

Odświeżony „Magazyn Super Express TV” z większą liczbą stacji

W piątek 4 września br. wraz z „Super Expressem” (Grupa ZPR Media ) ukaże się odświeżony „Magazyn Super Express TV”. Dodatek zyska nowy layout i format, zwiększy też liczbę stacji w listingu.

Czytelnicy pisma będą mogli teraz zapoznać się z ofertą aż 93 stacji telewizyjnych, w tym wszystkich kanałów dostępnych w telewizji naziemnej. Dotąd w dodatku był program tylko 36 kanałów.

Zawartość „Magazynu” uzupełnią materiały redakcyjne, dotyczące pozycji programowych, opisy filmów i seriali, wywiady z gwiazdami, a także porady na temat zdrowia, urody i kuchni oraz krzyżówka.

Odmieniony dodatek będzie mieć większy format (215x275 mm) i liczyć będzie nadal 64 strony. Cena piątkowego wydania „Super Expressu” z nim wynosząca dotąd 1,90 zł pozostanie bez zmian.

>>> Przeglądaj okładki gazet i czasopism w naszym dziale Jedynki

Pojawienie się na rynku nowego „Magazynu Super Express TV” wspiera kampania promocyjna w telewizji (TVP1, TVP2, Polsat), radiu (Jedynka, Trójka, Czwórka, Radio Złote Przeboje, TOK FM, Roxy FM, Blue FM, Radio Eska, Eska Rock, Radio VOX FM, Radio Wawa, Radiu Plus) oraz w prasie („Zdrowie”, „M jak mama”, „Moje Mieszkanie”).

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Super Expressu” w lipcu br. wyniosła 141 505 egz.

Autor:pp

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas