Internet2003-03-28
0

Odświeżony wizerunek serwisu Sports.pl

W połowie marca wraz z inauguracją polskiej piłkarskiej ekstraklasy www.sports.pl wprowadził nowy layout. Zostało lekko zmienione logo, jako element spójny całego serwisu, pojawiła się również portalowa strona główna wraz z nową, lżejszą grafiką.

"Jesteśmy bardzo zadowoleni z udanego startu naszego serwisu. Zainteresowanie naszymi stronami pokazuje, że liczba sympatyków i kibiców interesujących się sportem jest naprawdę wielka. Jestem przekonany, że będziemy w stanie zaspokoić wymagania polskich kibiców, a nasz serwis stanie się doskonałym, nowoczesnym narzędziem komunikacji z kibicami sportowymi w całym kraju. Ten portal to także wizytówka polskiego sportu. Oczywiście i nam, tak jak wszystkim wdrażającym nowe przedsięwzięcie, zdarzają się potknięcia, za które przepraszamy. Jednocześnie pragnę podziękować wszystkim kibicom za nadsyłanie uwag i sugestii dotyczących naszego serwisu. Mam nadzieję, że dzięki łatwiejszemu dostępowi do informacji sportowych w sposób znaczny poszerzymy grono sympatyków i przyczynimy się do popularyzacji sportu, co w przyszłości zaowocuje sukcesami naszych sportowców na arenach międzynarodowych. Życzyłbym sobie i wszystkim kibicom, abyśmy mieli jak najwięcej okazji do informowania o zwycięstwach Polaków."- powiedział Marcin Szkuat, Redaktor Naczelny www.sports.pl, szef Działu Internetowego w Marquard Sport Media.

Oprócz zmian grafiki, które są widoczne na pierwszy rzut oka, wprowadzonych zostaje wiele zmian ułatwiających nawigację użytkownikowi (nowe górne menu, tzw. "Skróter", docelowo możliwość przychylnego drukowania i przesyłania informacji, możliwość dodawania własnych komentarzy i forum dla kibiców), dodana została agencja foto z aktualnymi zdjęciami ze wszystkich imprez sportowych, bogate relacje live (online) z najlepszych lig piłkarskich Europy oraz szlagierowe czaty z najpopularniejszymi sportowcami i ludźmi sportu.

"Dzięki zmniejszeniu górnej belki dajemy naszym użytkownikom więcej miejsca na new'sy, ograniczając do minimum niepotrzebne elementy graficzne - wychodząc tym samym naprzeciw kibicom. Jednocześnie dodając wiele elementów podnoszących interaktywność (forum, komentarze, nowe konkursy i quizy) pragniemy powiększyć rzeszę "heavy users" a planowana na przełom marca i kwietnia kampania promocyjna w sieci i w prasie (w naszych tytułach: "Przegląd Sportowy", "Tempo" i "Sport") , powinna zwiększyć oglądalności naszego vortalu i przyciągnąć nowych użytkowników - które są wypadkową wartości handlowej naszego serwisu." -powiedział Paweł Gołos, Biuro Reklamy i Ogłoszeń Marquard Sport Media.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas