Serwis dla kobiet Ofeminin.pl (należący do Ringier Axel Springer Polska) został uruchomiony w nowej odsłonie. W witrynie pojawiła się m.in. platforma e-commerce Klub Shoppingowy.
Ofeminin.pl zyskał nową szatę graficzną i system identyfikacji wizualnej, zaprojektowane przez Design Studio działające w strukturach Ringier Axel Springer Polska.
- Nowy znak jest bardzo prosty, konsekwentnie monoblokowy System identyfikacji zawiera ilustracje, ikony, kolaże i charakterystyczne duotony, które pozwalają marce budować rozpoznawalność w sposób elastyczny, dostosowany do wieloplatformowości sieci - opisuje Bartłomiej Kozłowski, szef Design Studio i dyrektor artystyczny Ringier Axel Springer Polska.
W ramach Ofeminin.pl uruchomiono platformę Klub Shoppingowy. - Biegłość młodych kobiet w poruszaniu się online motywuje nas do proponowania coraz to nowych rozwiązań wydawniczych, dlatego wraz z nowym serwisem startuje Klub Shoppingowy. Unikalność tej platformy polega na budowaniu społeczności, która będzie miała regularny dostęp do ofert w specjalnych cenach i limitowanych linii produktów - zapowiada Magdalena Ignatowicz, kierownik ds. rozwoju Ofeminin.
Internet | Ofeminin.pl: Martyna Wyrzykowska nową redaktor naczelną, Magdalena Ignatowicz menedżerem ds. rozwoju |
Kampania „W naszej bajce dziewczyny trzymają się razem”
Na Ofeminin.pl będzie publikowanych znacznie więcej społecznie zaangażowanych treści - nie tylko o modzie czy urodzie, lecz także o rozwoju zawodowym i osobistym kobiet. Pojawią się m.in. sylwetki inspirujących Polek i materiały o podróżach. Jeszcze w maju o kulisami swoich przyjaźni opowiedzą Ewa Chodakowska i Joanna Przetakiewicz, Red Lipstick Monster i Panna Joanna oraz Lara Gessler i Aleksandra Domańska.
Nowej odsłonie serwisu towarzyszy kampania wizerunkowa pod hasłem „W naszej bajce dziewczyny trzymają się razem”. Występują w niej uwspółcześnione postacie z bajek - Kopciuszek, Roszpunka i Królewna Śnieżka, które razem mierzą się z problemami zamiast występować przeciwko sobie. Akcja będzie realizowana w internecie (m.in. w social media), prasie oraz radiu.
To pierwsze tak duże zmiany na Ofeminin.pl w ciągu 8 lat działania serwisu. Przygotowano je m.in. w oparciu o badanie segmentacyjne kobiet w ramach projektu Women Power przeprowadzone przez Ringier Axel Springer Polska i agencję badawczą IQS. Z badania wynika, że aż co druga młoda Polka nie czuje wsparcia od innych kobiet, choć jednocześnie go poszukuje, ponadto jedynie 13 proc. kobiet chciałoby mieć za szefa inną kobietę.
- Mając rozległą wiedzę z naszych badań i znaczące dotarcie do kobiet chcemy budować rzeczywistość, w której kobiety są razem, a nie przeciwko sobie. Młode Polki to jedne z najbardziej wymagających internautek. Media konsumują wieloplatformowo, na rozmaitych nośnikach, nie bojąc się nowych rozwiązań wydawniczych. Dlatego zdecydowaliśmy się zmienić strategię i wprowadzić zmiany tak, by jeszcze lepiej odpowiadać na najsilniejsze potrzeby młodego pokolenia - komentuje Marta Badurek-Pietniczka, dyrektor wydawnicza segmentu Women & Lifestyle.
Według badania Gemius/PBI w grudniu ub.r. Ofeminin.pl zanotował 1,98 mln realnych użytkowników i 5,4 mln odsłon.