18 października ruszyła pierwsza faza kampanii jednego z największych deweloperów w Europie Środkowo-Wschodniej, promująca osiedle mieszkaniowe - Wilanów One.
Kampania ma zasięg ogólnopolski i obejmie telewizję (TVN 24), prasę (m.in. największe dzienniki, tygodniki opinii oraz tytuły prasowe branży budowlanej, a także tytuły prasy klientów linii lotniczych) radio (PIN, Antyradio, Pogoda, Złote Przeboje), Internet (Interia.pl, Gratka.pl, Onet.pl) oraz nośniki zewnętrzne (siatki wielkoformatowe oraz autobusy komunikacji miejskiej w Warszawie).
„Najważniejsze cele, jakie stawiamy sobie w tej kampanii, to zbudowanie wizerunku nowoczesnego, bezpiecznego i komfortowego osiedla, na terenie którego zamieszkanie rownoznaczne jest z nowym stylem zycia.” – stwierdza Agnieszka Jaworska – Dyrektor Marketingu i Sprzedaży w B.S.R Polska 1 Sp. z o.o.
Grupę docelową kampanii stanowią młodzi, dobrze zarabiający, wykształceni ludzie w wieku 28 – 38 lat, dla których rodzina, zdrowie, bezpieczeństwo, sukces zawodowy i aktywny styl życia to najważniejsze wartości. Część działań skierowanych jest również do obcokrajowców.
Kampania potrwa do 19 stycznia 2007 roku. Za kreację odpowiada agencja Peppermint. Media zakupił PRO Media House.